Dag 2 Zeedag

1 augustus 2022 - Rotterdam, Nederland

We zijn net in Bergen aangekomen. Het is nu 2 augustus, maar ik ga jullie eerst bijpraten over 1 augustus. Nu we aan wal liggen hebben we weer fatsoenlijke wifi namelijk dus kan ik dit verhaal schrijven. Gisteren was dus een zeedag, dus de hele dag alleen zeezicht.
Als je denkt dat is saai, wij vinden van niet en vinden het heerlijk zelfs. We hebben bijvoorbeeld tijd om te sporten in de best wel grote fitness. Je moet toch wat om al die calorieën die binnen komen iets te compenseren. Verder zijn we verder gegaan met de verkenning van het schip, is ook goed voor de stappenteller 😉. ‘S avonds hebben we gegeten in het hoofdrestaurant. Vooral amerikanen houden er van zich hiervoor flink op te tutten en er zijn er genoeg van aan boord. Onze voorkeur gaat toch uit naar iets informelers. Voedselfoto’s zal ik later nog toevoegen. Daarna was er nog de welkomstborrel met de kapitein in het mooie theater.  Erg grappige persoon die vertelde dat de kans om walvissen te zien misschien niet zo groot is, ze zijn immers de meeste tijd onder water 😃. Daarna was er nog een show waarbij optimaal gebruik werd gemaakt van de ronde vorm van het theater en waarbij de wanden veel werden gebruikt voor multimedia effecten. Heel mooi om te zien.
Nog een ‘dienstmededeling’, ik voeg af en toe foto’s toe. Dus niet alleen als er een nieuw verhaal verschijnt. Check de foto’s dus af en toe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade