Dag 10 Geen land voor ogen zien.

9 augustus 2022 - Reykjavík, IJsland

Vandaag geen land in zicht, een zeedag dus. Na de weer bumpy road gisterenmiddag is het vandaag iets rustiger. Het verhaal zal vandaag niet zo lang zijn, we hebben heel rustig aan gedaan en flink uitgeslapen. We hebben niet eens ontbeten, maar zijn begonnen met de lunch. ‘S middags hebben we geprobeerd een deel van de reis terug te verdienen door mee te doen met de bingo, maar helaas dat is niet gelukt. We hebben vanavond gegeten in één van de a la carte restaurants, de Pinnacle grill. Dat is het steakhuis hier aan boord. Een lekker stukje vlees hadden ze daar. Morgen gaan we naar Lerwick op de Shetlandeilanden. Daar hebben we een excursie geboekt via het schip om een indruk van het eiland te kunnen krijgen. Vandaag (waarschijnlijk morgen als ik weer fatsoenlijk internet heb) zal ik wat foto’s laten zien van wat er zoal aan kunst overal te zien is aan boord. Veel kunst heeft een muzikale achtergrond en dat is soms heel creatief gedaan. Denk niet gelijk aan nieuwe Rembrandts of zoiets, maar meer aan wat je kunt doen met muzikale items.
Hou de foto’s in de gaten, ik probeer regelmatig nieuwe toe te voegen.