Heerlijke niets doen dag.

18 april 2024 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de 5e zeedag op rij. Morgen nog één voordat we zaterdag in Ponto Delgado op de Azoren aankomen. Nadat het zwembad gisterenavond schoon is gemaakt is die vandaag weer klaar voor gebruik. We gaan al op tijd voor de grote drukte bij het zwembad liggen en op ons ligbedje ontbijten we ook wat. Dit zwembad hadden we nog niet in gezwommen dus dat moet vandaag maar eens gebeuren. Pjotr en ik maken ons nat, Helen blijft droog en gaat weer aan haar borduurwerk met de koptelefoon op. We houden het nooit heel lang vol zo aan het water en na een tijdje gaan we naar één van de plekken waar je lekker in de zon kunt liggen. We belanden op dek 10 helemaal achterop.
Na een lunch op de kamer, we hadden allemaal ergens wat gehaald, zijn we verder gegaan in het relaxtempo. Pjotr is nog weer naar een voordracht van de vliegtuigmeneer geweest, Pjotr en ik zijn nog wezen sporten en ‘s avonds ben ik nog naar het theater geweest waar weer een nieuwe show was. Ik vond hem iets minder dan die ik eerder heb gezien, maar het blijft so wie so een mooi theater en je kunt er lekker zitten.
Vandaag was er weer een medische noodsituatie waarvoor ditmaal bloeddonoren werden gezocht, de kapitein deed hiervoor een spoedopriep. Vrij snel meldde hij dat aan dit verzoek was voldaan. Het is wel een beetje een reis met kneuzen lijkt het, maar misschien heeft de gemiddelde leeftijd daarmee te maken. Wij , zelfs ik, drukken de gemiddelde leeftijd flink 😉. Pjotr hoort denk ik bij de jongste 25. Dit was het weer, toch best nog een heel verhaal voor een hele rustige dag.  We vinden het nog steeds een heerlijke reis en hebben al zin in de Azoren.

Vandaag of morgen wil ik een extra fotopagina maken met alleen foodposts, hou het in de gaten. Voor wie op dieet is, je mag het overslaan. 😉

1. Helga:
    19 april 2024
    Wat zullen jullie uitgerust zijn !!

Jouw reactie