2 augustus
Bergen
Foto’s 1 - 20 van 40 |
-

Verjaardagstoetje.
-

Verjaardagsetentje in Tamarind.
-

Helens verjaardagseten.
-

In het Tamarind restaurant
-

Is er ergens brand?
-

Wachten op de lift
-

Verjaardagslunch
-

Gelukkig hadden we capuchons
-

Hebben we het goede schip?
2 reacties -

Foto van site organisatie. Zo zag het eruit.
-

We zijn er klaar voor
-

Als 2 druppels water 😉
-

Daar gaan we.
-

Ribboot
-

We waren flink ingepakt. Was niet overbodig.
-

Toen was het nog leuk
-

Populair hier.
-

Fløyen uitkijkpunt.
-

Het was ook nog wel droog soms.
-

Nog een mooi straatje
1 2 Volgende »


- Hans: Iedereen bedankt voor het…
- Dick: Fijn, dat jullie weer behouden…
- Ilse en Danny: Net een soort kleine vakantie…
- Helga: Vond het leuk om zo jullie…
- Anja Dijkerman: Het was erg leuk om op deze…
Alle reacties »