Welkom op onze reisblog!

30 juli 2022 - Zutphen, Nederland

Na 3 jaar voorpret gaan we morgen eindelijk vertrekken voor onze cruise naar Ijsland. Onderweg komen we ook nog in Noorwegen en Schotland. Vanmorgen eerst alle drie nog een Covid test moeten doen, maar die hadden gelukkig alle drie een negatief resultaat, niets houdt ons meer tegen nu. Ik (Hans met hulp van Helen en Pjotr) ben van plan een reisblog te maken om jullie op de hoogte te houden van wat we zoal meemaken. Door ontbreken van wifi of door slechte wifi kan er misschien wat vertraging in zitten, ik weet nog niet hoe de wifi aan boord is namelijk. Vindt je het leuk om onze belevenissen te volgen, meld  je dan aan voor onze mailinglijst! Niets moet, maar als je het wel doet weet ik dat ik het niet alleen voor onszelf doe 😉.

1. Anne:
    30 juli 2022
    Veel plezier!!
  2. Marjan en Andre:
    30 juli 2022
    Heel veel plezier samen, geniet ervan!
  3. Helen Maciag:
    31 juli 2022
    Hi Helen & Hans

I think I got it right for you to send me your adventures in Iceland. Finally after all this time you are able to take your cruise. We hope you enjoy the long awaited trip and look forward to hear all about it. All the best. Safe travels and stay healthy.

Lots of love
    ❤️🥰❤️🥰❤️
    Peter and Helen

Sent from my iPhone

On Jul 30, 2022, at 8:01 AM, Helen, Hans en Pjotr. <[email protected]> wrote:

Reislogger

Hi Helen en Peter, i will make a blog about our cruise to Iceland. I do it in dutch, maybe you will follow it. You have to register to get emails with updates.

Hoi Helen en Peter,

Na 3 jaar voorpret gaan we morgen eindelijk vertrekken voor onze cruise naar Ijsland. Onderweg komen we ook nog in Noorwegen en Schotland. Vanmorgen eerst alle drie nog een Covid test moeten doen, maar die hadden gelukkig alle drie een negatief resultaat, niets houdt ons meer tegen nu. Ik ga proberen een reisblog te maken om jullie op de hoogte te houden van wat we zoal meemaken. Door ontbreken van wifi of door slechte wifi kan er misschien wat vertraging in zitten, ik weet nog niet hoe de wifi aan boord is namelijk. De route kunnen jullie al bekijken op de kaart.

Wil je een mailtje ontvangen wanneer we een nieuw reisverhaal schrijven? Meld je dan aan voor onze mailinglijst:

Aanmelden »

Groetjes,