Land in zicht!

15 april 2024 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

2e zeedag. Om het interessant te houden zal ik me vanaf nu op zeedagen beperken tot wat we zoal niet iedere dag meemaken.

Na ontbijt in de hut zijn we een spelletje gaan doen in het crowds nest. Hierna zij we weer gaan eten. Er was een caribische brunch in het restaurant en dat wilden we wel meemaken. Gelukkig wandelen we veel. De afstanden zijn soms best groot zodat we wel de nodige stappen zetten. Ook leuk dat je dan ziet dat ze de bestemming van de reis (Rotterdam) op de banken hebben gezet 😉.

Vanmiddag hebben we gezwommen waarna we land in zicht kregen. Het was toch een zeedag? We voeren vandaag relatief dicht langs Bermuda. Er was weer een medisch noodgeval wat niet kon wachten tot de Azoren. De kapitein heeft dus besloten dicht langs Bermuda te varen zodat de betreffende persoon opgepikt kon worden. Hopelijk hebben we het nu gehad met medische noodgevallen.

Vanavond hebben we gegeten in het steak restaurant aan boord, de Pinnacli grill. Naast een aantal bij de prijs inbegrepen restaurants zijn er ook nog een aantal specialiteitenrestaurants  waarvoor je moet bijbetalen. De Pinnacle grill is er zo één en we mogen tijdens deze reis tweemaal van zo’n restaurant gebruik maken zonder dat we hoeven te betalen. Hierna ben ik nog na het theater geweest waar een mooie show was. Ze zijn bezig de shows wat te upgraden en vandaag was de première van deze show.  We vermaken ons prima, ook op deze zeedagen, we komen zo ook nog eens aan een boek toe of Helen aan haar borduurwerk.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter Nijenhuis:
    16 april 2024
    Ziet er goed uit en beter weer dan hier
  2. Hendrik Dijkman:
    16 april 2024
    Alleen al voor het eten zou je zo’n reis maken, en dan het uitzicht, en nu dan full ahead naar de Azoren zonder omwegen.
    Fijne voortzetting.

Jouw reactie