Welkom op de reisblog van onze trans-Atlantische cruise 2024.

7 april 2024 - Zutphen, Nederland

Komende woensdag beginnen we aan onze reis met als hoofddoel de trans-Atlantische cruise van Florida naar Rotterdam. Zo’n cruise stond altijd al op de bucketlist, zeker bij Helen. We hadden niet gedacht deze zo snel na de vorige cruise te maken, maar dan hebben we het maar gehad 😉. We gaan weer met z’n drieën, Pjotr wil dit dus ook wel eens meemaken. Voordat het schip vertrekt uit Ford Lauderdale zijn we nog een paar dagen in Miami. Als je er dan toch bent wil je daar ook wat zien. Het schip waarop we reizen is weer de Rotterdam. Het is eigenlijk toevallig dat het hetzelfde schip is als de vorige keer, maar er is nu eenmaal niet zo veel keus wil je een trans Atlantische cruise maken naar Nederland en het schip beviel ons goed. Het kan dus zijn dat je bekende plaatjes van het schip tegenkomt, maar misschien heb je er ook geen actieve herinneringen aan. Ik (Hans met hulp van Helen en Pjotr) wil dus weer een reisblog maken zodat wie dat wil kan lezen wat we zoal meemaken. Ik weet niet hoe de wifi deze reis is, het schijnt verbeterd te zijn t.o.v. de vorige reis, maar er kan misschien soms wat vertraging in zitten. We hebben ook flink wat zeedagen, het kan dan ook zijn dat ik dan niet dagelijks een update maak. Het moet tenslotte wel interessant genoeg blijven voor jullie wat niet wil zeggen dat wij die zeedagen niet interessant vinden, het tegendeel zelfs. Hoe de reis eruit ziet kunnen jullie al zien op de routekaart, zie tabje kaart. We zouden het leuk vinden als jullie in de reacties laten zien of jullie het een beetje leuk vinden. Veel leesplezier in ieder geval.

Helen, Hans en Pjotr.

1. Harry:
    7 april 2024
    De voorpret is dus al begonnen 😉 Veel plezier op deze trip, geniet ervan!
  2. Dick:
    7 april 2024
    Leuk deze aankondiging, ik ga het met heel veel plezier lezen. Jullie tijdens deze reis veel plezier gewenst, ook van Anne !

Jouw reactie